Škoda zůstane sponzorem Tour de France až do roku 2018

nabor

Letos to bude již desátý ročník Tour de France, kdy se role hlavního sponzora ujme automobilka Škoda. Na tento ročník se vyzbrojily 300 vozy.

Jako doprovodné vozy byly zvoleny Octavie Combi III a Superby. Superb s červenou barvou bude vozit ředitele závodu Christiana Prudhomme. Většina ostatních Škodovek se účastní jízdy „caravanne publicitaire“, která jezdí po trati jednu až dvě hodiny před pelotonem a nabízí divákům atraktivní doprovodný program. Do této části se letos zařadily vozy Rapid, Yeti a Citigo.

Všechny tyto vozy odjedou každý ročník Tour de France v průměru 2,8 milionů kilometrů. Za všechny ročníky to zatím činí obrovské číslo zhruba 25 milionů kilometrů. Důležité je však zmínit, že žádný z vozů značky Škoda za tuto obrovskou vzdálenost neměl ještě nikdy žádnou technickou poruchu.

Jedna z částí sponzoringu je také komunikační kampaň. V ní se objevuje natočený film ukazující aktivity automobilky spojené s Tour. Tato kampaň se snaží ukázat, že Škoda auto dohlíží a zároveň obstarává klidný průběh závodů. Proto se zde objevuje také heslo: „Tým, stojící za týmy.“

Cyklistika je hned po ledním hokeji největší strategická část sponzoringu Škody. Proto také již několik let jsou kola a jiné cyklistické vybavení součástí produktů této automobilky.

Letos se podepsala nová smlouva. Ta je platná od 2014 do 2018 a díky této smlouvě bude Škoda sponzorem Tour po celou tuto dobu.

 Mluvčí automobilky Tomáš Kubík řekl:
„Nová smlouva bude uzavřena na roky 2014 až 2018, podepsána vedením Škody Auto a organizací Amaury Sport Organisation, která Tour pořádá“