Dnes je na Giro 2015 den volna a tak máme čas nahlédnout do zákulisí jednotlivých týmů. V jakém luxusu tráví jezdci World Tour týmů čas mezi etapami? Podíváme se do zázemí týmových autobusů vybraných stájí.

Obecně v žádném autobusu nechybí velice komfortní sedadla pro všechny jezdce, kuchyňka, zasedací místnost, sprcha, záchod a další. Každý týmový autobus se však liší jednotlivými detaily.

BMC

Hlavním rozdílem oproti jiným jsou artefakty z různých závodů. Jedním z nich je i profil 4. etapy Tour de France 2011, kdy Cadel Evans těsně porazil Alberta Contadora (čas 5:35 ve videu). Skříně a šuplíky jsou napěchovány energetickými tyčinkami a gely od firmy PowerBar. Na stropě jsou různě rozmístěné obrazovky včetně projektoru.

V kuchyni se nacházejí dva kávovary a vinotéka. Nechybí ani toaleta včetně pisoáru nad kterým je tabulka případné dehydratace závodníka podle zabarvení moči (čas 6:23). Na rozdíl od většiny ostatních týmů se v zadní části autobusu nenachází zasedací místnost, ale místnost se šatnou a sprchami.

IAM

V týmovém autobuse IAM jsou sedačky situovány naproti sobě včetně dvou pohovek. Kuchyň je zde mimořádně veliká. Nechybí lednička s vodou a balenými salámy, v zadní části je pak i lednička s alkoholickými nápoji. Dodavatel energetický tyčinek a gelů pro IAM je MuleBar.

Movistar

Autobus Movistaru je v porovnání s ostatními poměrně malý ve všech směrech. Jsou zde ale velmi komfortní sedačky potažené kůží v hnědé barvě a dvě pohovky situované proti sobě. Ani zde nechybí pár kapek alkoholu, čokolády a slazené limonády.

Kaťuša

Ruský tým Kaťuša má z těchto čtyř snad vůbec nejhezčí autobus. Nejde zde prakticky vůbec poznat, že se nacházíte na kolech autobusu a ne doma v obýváku. Sprchy pojmou až tři jezdce najednou. Nechybí spousta úložného prostoru.

Jaký je podle Vás nejoblíbenější autobus?